טלמיטינג נועד לעזור לך לקחת עסק, ממצב של רדיפה אחר לקוחות, כל פעם מחדש, לעסק שהמשפכים שלו פתוחים לרווחה לפגישות עסקיות ומכירתיות עם לקוחות, באופן יציב, קבוע (כמידת האפשר) וממצה פוטנציאל (של הלידים שלך). עסק משגשג, זה עסק שבונה מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות.

ועל מנת לייצר אותן, לעתים יש צורך להתחיל ו/או להמשיך במפגש. שירותי טלמיטינג מקצועיים יכולים לסייע לך לגרום לזה לקרות.


האם שירותי טלמיטינג יכולים להתאים לעסק שלך?

המטרה שלי, או אחת מהן, היא לוודא שלעסק שלך יש מערכות יחסים משגשגות וארוכות טווח עם הלקוחות שלך, על מנת לוודא כי העסק שלך נכנס ליותר עסקאות, יותר רחבות, ויותר מתמשכות וממשיך לגדול באופן עקבי עם לקוחות חדשים וקיימים שמבקשים להמשיך ולקנות מה שיש לבית העסק להציע לו. אם התהליך המכירתי של העסק שלך כולל פגישות, שירותי טלמיטינג מן הסוג שאני מציע, יכולים ממש להתאים לך. ניתן להמשיך לקרוא או כמובן להתחיל וליצור עימי קשר ממש עכשיו כדי לבדוק, ללא עלות, מה אני יכול להציע בנידון.


מה ערכם של שירותי טלמיטינג (לדעתי)?

אחד הרעיונות, מאחורי שירותי טלמיטינג מן הסוג שאני מציע, הוא ניהול אקטיבי של הלקוחות הקיימים, כמו גם של לידים חדשים וישנים שבאמתחתך. הסיבה היא, שגם אם בא לך עכשיו לקבוע ולתאם פגישות עם לקוחות, עליך לעשות משהו על מנת לייצר את התוצאה הזאת. יכול להיות שאתה ספץ בזה, תותח של ממש. יכול להיות שזה קל לך, ואולי גם כיף ומהנה. טוב מאוד. הלקוחות שלי זה לא רק אנשים שרוצים לזרוק את התינוק עם מי האמבט מהחלון (אם אתה מכיר את הביטוי. אם לא, משמעותו, לזרוק את הדבר, עם ההקשר המכיל אותו, מחוץ למרחב שלך). אלא אנשים שיש להם סיבה להפסיק לעשות את זה בעצמם, ולהתחיל לעשות משהו אחר.


מה זה שירותי טלמיטינג?

שירותי טלמיטינג הם למעשה שיחות מכירה. ועבור זה, יש לפנות ללידים קיימים וחדשים, לבצע סיכומי סיכות, לחתור למגע, לבצע פולו אפים,  לשמור על קשר רציף על מנת לזהות צרכים ורצונות ולהבין איך נכון "לתפור את הפגישה" בכל מצב נתון. לא מתוך שקר, תחבולות או תכסיסים, אלא מתוך הבנה מה הצורך הנתון ואיזה מענה הפגישה יכולה להעניק. ולהציג את זה באופן הטוב ביותר, כך שזה הגיוני עד מאוד, עבור האדם בצד השני, לראות את הפגישה שאנו רוצים לקבוע איתו – כבעלת ערך עבורו.


מה אנחנו בעצם עושים עם העסק שלך?

תראה, בפועל, אנחנו מנהלים את הלידים שלך, ואת התקשורת עימם ובינם לבין החברה שלך, כדרך הגדרות שהחלטנו עליהן בתהליך אפיון תהליכי טלמיטינג. מעבר לכך, אנחנו נשקיע זמן בלהכיר את השירותים והמוצרים שלך. את הלקוחות הקיימים. את קהל היעד. את תהליך העבודה מרגע קבלת הליד עד קביעת הפגישה וגם מה שקורה אחריה אם צריך. אנחנו נקבל חומרים מתאימים, כמו גם, גישה לכל מיני פיצ'רים אחרים אם צריך – כמו סליקה, הצעות מחיר וכן הלאה. וזאת, על מנת לסייע לנו לעשות את התפקיד על הצד הטוב ביותר, ולהשתלב בארגון שלך כאילו אנחנו חלק אורגני בו.

מעבר לכך, אנחנו נעזור לך לבנות תהליכי מכירה (בין אם במסגרת טלמיטינג או בהקשרים אחרים אם תבקש), נסייע לך בבניית חומרים עבור תהליכי מכירה בהתאם, לרבות קופי והגדרות להליכי מכירה. אם זה נשמע קצת כמו סינית, או שלא בא לך להתעמק – אפשר כמובן ליצור איתי קשר כדרך חיוג / השארת פרטים לתיאום שיחה ללא עלות. אשמח, או מישהו מטעמי ישמח – להסביר לך את כל אשר כלול באפשרות לקבל מאיתנו שירותי טלמיטינג. ספציפית, עבור המקרה שלך, כפי שתציג ותבהיר אותו.


כיצד אנו יכולים לסייע לך עם קליטת וניהול הלידים?

אחד היתרונות היחסיים בלעבוד איתנו, אם יורשה לי להמשיך ולמכור לך את שירותיי – הוא יכולתנו לסייע לך בקליטת הלידים, ולנהל עימם את הליך המכירה עד לסגירת העסקה. במקרה זה, כאשר אנחנו מדברים על טלמיטינג, יכול להיות, שכל מה שאתה רוצה וצריך זה פשוט להעביר אותם עד לשלב סגירת הפגישה ולא מעבר. אולי אתה מסודר מרגע זה ואילך. ויכול להיות, שהיית רוצה את עזרתנו גם מעבר לשלב סגירת הפגישה, וזאת על מנת להפיק יותר מן הפוטנציאל העסקי המכירתי. אולי להמשיך את הליך המכירה תוך כדי פגישה, אחרי וכל עת אחרת. בין היתר, לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים על מנת להציע אפסיילים וכל דרך אחרת שנחשוב ביחד על הוספת ערך מכירתי לעסק שלך.


מה אנחנו עושים במסגרת שירותי טלמיטינג?

כשאנחנו עולים על הטלפון עם הלידים שלך, אנחנו מנהלים שיחת מכירה לכל דבר. אנחנו מזהים צרכים, רצונות, ומשתדלים להתאים באופן מדויק בין הרצונות והצרכים לבין המוצרים והשירותים שלך, של העסק שלך. או, של משהו אחר, שיעזור לנו למכור את הפגישה. כאשר המטרה היא לקדם את הלקוח מנקודה א' לנקודה ב', כדרך כך שאנחנו מציעים לו משהו שווה מספיק מבחינתו לרצות להתקדם כך מרצונו החופשי. משהו שבאמת יהיה רלוונטי עבורו. ועבור זה, אנחנו רוצים להבין את העסק שלך טוב מספיק, כמו גם להבין את הלקוח שלך טוב מספיק – על מנת לבדוק אם יש התאמה, ואם יש סיבה להישאר איתו על הקו ולהציע לו להגיע לפגישה עימך, או עם מישהו מטעמך.

במילים אחרות, עם שירותי טלמיטינג, אנחנו עובדים באופן אקטיבי מול הלקוחות שלך על מנת לייצר לך פגישות – מבלי שתצטרך לעשות דבר מלבד להעניק לנו את כל הדברים שנבקש על מנת לעצב את זה כתהליך אורגני והרמוני עם העסק שלך, כמידת יכולתנו. ולמעשה, גם לאחר שהפגישה נסגרה, ו/או תהליך המכירה הושלם, אנחנו יכולים להמשיך לעבוד אקטיבית מול הלקוחות שלך על מנת להמשיך ולייצר עסקאות נוספות. שכן, אם לעסק שלך יש ערך נוסף להציע ללקוחותייך, ולהם יש צרכים נוספים שניתן להעניק עליהם מענה כדרך כך – הרי שאנחנו יכולים להיות המשדכים / המתווכים האולטימטיביים ולקשר בין אנשים שרוצים מענה לבין אנשים המעניקים אותו. ובכך, ליצור מערכות יחסים ארוכות טווח, משגשגות ושופעות לכל הצדדים המעורבים וכמובן לסייע לך "להרים כסף מהרצפה".


אז מה יכול לקרות במהלך שיחת טלמיטינג?

במהלך עבודה שוטפת אנחנו מנהלים את הלידים שלך. מתקשרים אליהם. יוצרים קשר אקטיבי עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים. מנהלים פולו לפני קביעת הפגישה, ואם צריך, גם אחריה (מסיבות שונות). מבררים צרכים, רצונות, הזדמנויות ומשתדלים להתאים באופן מדויק את הערך העסקי שבא לך להציע ללקוחותייך, למה שזיהינו שהם אולי רוצים. זאת ועוד, היא הדרך בה אנחנו יכולים לסייע לך להוסיף ערך מכירתי לשירותים השונים שלך, ספציפית באספקט של טלמיטינג. ובכלל, כאשר יש לך מישהו מקצועי כמוני ו/או כמו מישהו מהצוות שלי, שעולה על הקו מול הלקוחות שלך – זה בכלל יכול להוסיף ערך נתפש לעסק שלך, במיוחד אם אנחנו עושים רושם טוב 😉


מה הערך (בין היתר) בלעבוד איתנו?

איך אנחנו יכולים לעזור עם שירותי טלמיטינג לעסק שלך? שאלה מצוינת. אם קראת עד לכאן, והשאלה הזאת עוד נותרה בך – אז נרד לרזולוציה קצת יותר מעמיקה. אם היינו עובדים עם העסק שלך, על מנת לשדרג את אחוזי הסגירה שלך, יכול להיות שהיינו בונים עבורך תסריט שיחה מקצועני עבור זה. ובכן, אם יש לנו את היכולת לעשות את זה, סביר להניח שאנחנו יודעים מה להגיד בשיחת מכירה. כן, גם כאשר אנחנו "רק" מוכרים את הפגישה. בקיצור, אנחנו מנהלים תהליכי מכירה, מנהלים תהליכי פולואפ, ובאופן כללי נמצאים כאן עבורך באם תרצה להרחיב את המגע שלך איתנו בכל הנוגע לפיתוח עסקי של העסק שלך. אנחנו יחידת עילית, סופר סטארים של מכירות, שמגיעים לעסק שלך על מנת להוסיף ערך. זו בחירה שלך כמה תבחר לקבל ולהשתמש במה שאנו מציעים.


למה אפשר לצפות ממני ומהצוות שלי?

כשאתה עובד איתי, ועם הצוות שלי, יש כמה דברים שאתה יכול לצפות להם. כמו לדוגמה, אנשי מכירות / מנהלי תיקי לקוחות, אשר מגיעים בהתאמה אישית למוצר / שירות (או במקרה זה, פגישה) שלך. כך שאנחנו נקשיב לרצונות ולצרכים שלך, ולמה אתה מצפה / מבקש לקבל, ונשתדל ללכת לקראתך כמיטב יכולתנו על מנת להציב את האנשים הנכונים עבור טלמיטינג לעסק שלך, שלדעתנו יכולים לספק את הסחורה כפי שהבנו שבא לך לקבל אותה.


איך זה (יכול להיות) לעבוד איתנו בצוותא?

 היה והתחלנו לעבוד ביחד, ניזום הליכי בקרה והפקת לקחים, על מנת לשפר את כמות ושיעור הסגירות. הליכי בקרה והפקת לקחים – שלחלוטין נערב אותך, אם תרצה. המטרה היא כמובן לסייע לנו לשפר ולגדול, ולהבין מה אפשר לדייק. ובכך, להעניק ערך מוסף ונוסף לעסק שלך. מעין יחידת עילית אשר מפקחת על עצמה. ומי יודע, אולי ייגזרו משם תובנות משמעותיות עבורך באופן אישי וספציפית להתנהלות בעסק שלך (אולי תובנה אישית, אולי הבנה לגבי מה שאתה מוכר או איך כדאי למכור, הבנה מה יכול לעבוד ומה פחות עבד, וכן הלאה).

כך שלדעתי, אפשר שיעוף הרבה ערך במפגשים מהסוג הזה. ובאופן כללי, אנחנו יכולים לסייע בניהול הליכי מכירה מקצה לקצה, תוך המשך ניהול הלקוח גם לאחר שלב הסגירה על מנת לייצר אפסיילים (להרחיב ערך מכירתי עם לקוחות קיימים). כך שזה תלוי בך כמה אתה רוצה את מעורבותנו בפן המכירתי של העסק שלך, ומה מבחינתך כולל טלמיטינג עבורך.


טלמיטינג גם במסגרת B2B?

אם נרצה להמשיך להעיד על עיסתנו, לדעתנו, כדאי לך לעבוד איתנו ולקבל מאיתנו שירותי טלמיטינג עקב המומחיות שלנו בניהול ובניית הליכי מכירות עבור B2B. כלומר, גם אם בא לך לסגור פגישות עם עסקים אחרים, מעולה, יש לנו ניסיון בהליכי מכירה מולם. נוכל לסייע לך בלמכור את הפגישה. 


האם אנחנו ממליצים לך לעבוד איתנו? (התשובה הקצרה, כן אם…)

בקיצור, למה לך לקבל מאיתנו שירותי טלמיטינג? תשובה אחת, היא על מנת להפוך לידים ללקוחות נאמנים, או באופן ספציפי – להפוך לידים לפגישות חמות (כמידת האפשר), מבלי לעסוק כלל במכירות. מבלי להוציא שיחות טלמיטינג ללקוחות פוטנציאליים ו/או קיימים. בין אם כבר יש לך מחלקת מכירות / טלמיטינג בעסק שלך ובין אם לאו. אם המטרה שלך היא להפוך את כל הלידים הללו לתוצאות, אני מעז להגיד שאנו יכולים לעזור.  מכיר את איש המכירות התותח הזה שנמצא במחלקות מסוימות של חברות מסוימות? זה שיודע לקלוט את הלידים, לנהל איתם הליכי מכירה מלאים, לבצע פולואפים, לחמם ולהוביל לסגירת עסקאות? זה, לדעתי, אנחנו. ואנחנו יכולים לעבוד איתך, אם זה מה שאתה מחפש.

יעקב רפאלוב

בעשור האחרון מכרתי שירותים ומוצרים במנעד רחב ובמרוצת הזמן ראיתי איך אפשר להרים כסף מהרצפה, על בסיס הלידים שמגיעים לעסק ולא מטופלים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

דילוג לתוכן