שירותי טלמרקטינג לעסקים

שירותי טלמרקטינג לעסקים

שירותי טלמרקטינג לעסקים נועדו להזרים מכירות לעסק שלך. מכירות, הן הערוץ דרכו אנרגיה חדשה נכנסת לעסק. אנרגיה כלכלית, בין היתר. כשעסק מקבל אנרגיה כלכלית שכזאת, הוא מקבל את "החמצן", להמשיך ולהתקיים בשווקים. וזאת, על מנת לכלכל את עובדיו, ועל מנת לכלכל את עצמו לשלל הצרכים הקיומיים הנדרשים לשגשוגו. הכנסות כספיות, הינן הבסיס להמשך התרחבות כלכלית. על כן, שירותי טלמרקטינג לעסקים יכולים להיות דרך לייצר אותן באופן יזום. ניתן לדלג על הכתבה ולהרים אלינו טלפון לבירור הנושא ברגע זה, או להמשיך לקרוא.


מה היא חשיבותם של שירותי טלמרקטינג לעסקים?

שירותי טלמרקטינג לעסקים חשובים מעצם יכולתם לייצר לעסק מכירות חדשות. אפילו בעמותה ללא כוונת רווח, יש לדאוג לזרום תקציבי על מנת לקיימה (ואת האנשים שעובדים בה לשם פועלה). כל שכן בעסק סטנדרטי עם כוונות רווח מוצהרות. אנחנו יודעים, אין בזה סקופ או ידיעה מזעזעת עולמות. עסק צריך מכירות. ברור. ועם זאת, לא תמיד ברור לנו כיצד לייצר אותן. ואם כן, לא ברור אם אנחנו רוצים לעשות מה שנדרש, על מנת לייצר אותן. לדוגמה, במסגרת שירותי טלמרקטינג לעסקים, אנחנו ממש מרימים טלפון לאנשים שמכירים אותנו, או לא מכירים אותנו – ובודקים את האפשרות להוביל למכירה.

לא כל אחד רוצה לעשות את זה. לא כל אחד מרגיש בנוח עם זה.  לכן שירותי טלמרקטינג לעסקים במיקור חוץ, יכולים לעזור כשצריך לעשות את זה, אך לא רוצים לעשות את זה בעצמנו. ובכנות, אנחנו גם לא חייבים. אולי אנחנו נהנים ללבוש את כובע האמן היצירתי, או התקציבאי המוכשר, אולי אפילו כובעים כאלה ואחרים נוספים. אנחנו לא צריכים למכור בעצמנו, אם אנחנו לא רוצים. נכון, יש שיגידו שכדאי שנדע איך למכור. וזאת, כדי שנוכל ללמד אנשים אחרים, לכל הפחות, איך למכור עבורנו. ועם זה, אנחנו יכולים להסכים. ואכן, אם אני והצוות שלי, היינו מבצעים עבורך שירותי טלמרקטינג לעסקים, אז בוודאי היינו בודקים ומעמיקים על מנת להבין מהי הדרך הנכונה והיעילה ביותר למכור את המוצר או השירות שלך. ואם הייתה לך היכולת להסביר לנו איך עושים זאת באופן מעמיק, יעיל ומדויק – זה לחלוטין היה מקדם את תהליכי המכירה.


מה ערכם של שירותי טלמרקטינג לעסקים במיקור חוץ?

אך אם מרגיש לך שזה ממש לא נוגע בך, ואין בך רצון ללבוש את כובע המכירות – אז אנחנו נשמח להחזיק את הכובע הזה עבורך, כדרך שירותי טלמרקטינג לעסקים. וזאת, על מנת שתהיה לך מחלקת מכירות (גם אם במיקור חוץ), שתדע לקלוט את הלידים שלך, לנהל איתם את תהליך המכירה מקצה לקצה ותוביל לכדי סגירת עסקה. לדעתנו, לכל עסק צריכה להיות מחלקת מכירות. אפשר שהיא תהיה פנימית בעסק שלך, כאשר יהיה עליך לגייס את אנשי המכירות המתאימים לך, להכשיר אותם ולבנות את הפרויקט הזה ולוודא הצלחתו. ואפשר גם להרים אלינו טלפון ולבדוק איך אנחנו יכולים לייצר לך מחלקה כזאת, בזמן יחסית מינימלי ולייצר לך מחלקת מכירות שפשוט עושה את העבודה ונותנת דין וחשבון לפרטים למטרות שהצבנו ביחד.


מדוע לדבר אתנו על שירותי טלמרקטינג לעסקים?

למה לדבר אתנו? מה יכולה להיות התוצאה של שיחה שכזאת? ובכן, היינו רוצים להסביר לך מה זה שירותי טלמרקטינג לעסקים במיקור חוץ, וכיצד הם יכולים להיטיב עם העסק שלך בנקודה זו בזמן. זאת כמובן, לאחר שנאפיין את הנקודה בה העסק שלך נמצא ונבין את הצרכים שלו. לאחר מכן, נוכל לבחון אם שירותי טלמרקטינג לעסקים במיקור חוץ, הם אכן, המענה. ואם כן, למה. במסגרת ההסבר שלנו, ניגע בנקודות הבאות:

מה אנחנו מביאים לשולחן המכירות (רמז: צוות מיומן במכירות, אשר סוגר עסקאות עבור עסקים שונים)

מה ההבדל בין הצוות שלנו לבין איש מכירות פרילנסר

איש מכירות פרילנסר יעבוד עם מספר לקוחות מוגבל (אם אין לו מעטפת ארגונית), ויעבוד בשעות שהגדיר וסיכם עם בעל העסק

יש לזכור כי יש לו מכסת שעות, ויש לו לקוחות נוספים  ועל כן, לא בטוח שתהיה לו היכולת להרחיב את היקף השעות בהתאם לגדילה בכמות הלידים. אלא אם כן יש לו צוות ו/או מבנה ארגוני תומך.

מעבר לכך, שצריך שיישאר זמן פנוי על מנת לעשות בקרה, להיות בתקשורת עם בעל העסק, ולהיות פנוי לתהליכי שיפור פנימיים אל מול עצמו. זאת, על מנת להשאיר קצת מרחב עצמי להתבוננות והתפתחות במלאכת המכירות.

אצלנו, לעומת זאת – יש צוות, ויש מבנה ארגוני שעוטף את אנשי המכירות שלנו. כך שמה שנותר לו – זה לעשות את מלאכתו ולייצר תוצאות.

מעבר לזה, אם העסק גודל, ו/או אם צרכי המכירות גדלים – יש לנו יכולת לגדל ולהגדיל את הצוות שאמון על המכירות בעסק שלך. אנחנו יכולים להגדיל את משרת איש המכירות שעובד אצלנו עבורך, בהתאם לתוצאות שמייצר עבורך, למטרות ולכוונות שלנו (ושל איש המכירות), ועל בסיס פרמטרים אחרים.

בנוסף, אנשי מכירות בצוות העטוף שלנו, זוכים לקבל הכשרות, תנאי עבודה ותנאים סוציאליים.  מנהלי המכירות עובדים איתם ודואגים להם.


שירותי טלמרקטינג לעסקים במיקור חוץ או IN THE HOUSE?

בנוסף, היינו רוצים לדבר איתך על שירותי טלמרקטינג לעסקים במיקור חוץ אל מול שירותי טלמרקטינג לעסקים ביתיים. אנחנו לא יודעים אם יש נכון או לא נכון, אלא שיש פשוט הקשבה לצרכים פר סיטואציה, התחשבות במצב הקיים והבנה של הפוטנציאליים. לדעתנו, יש מכלול שיקולים שאפשר להתחשב בהם על מנת לאבחן את המצב.

לדוגמה, ניתן לשקול עלות מול תועלת. שכן, גם העסק שלך עשוי לקבל החלטות בצורה כזאת. פעולה נתונה עשויה להיות כדאית ומשתלמת כלכלית, ועשויה שלא. אנו פשוט עושים בחינת כדאיות על מנת לבדוק אם פוטנציאל נתון אכן מתאים או לא.  על כן, הבה נדבר על עלות מול תועלת.


עלות מול תועלת בשירותי טלמרקטינג לעסקים

ראשית, נדבר על עלות. איש מכירות ביתי, עשוי לדרוש תנאים סוציאליים כאלה ואחרים. כמו גם, העסק אמון על הכשרתו. איש מכירות במיקור חוץ, עשוי לדרוש בחשבונית תשלום מע"מ, אך לא ידרוש תנאים סוציאליים ויהיה אחראי להכשרות של עצמו. אנחנו לא יודעים בפועל, כמה כסף כל אופציה תעלה. לכן, הבה נעבור לחלק השני במשוואה: תועלת.

על מנת לקבל תועלת מאיש מכירות – יש להעסיק אדם שרוצה, יכול ומעוניין לסגור מכירות. ועושה זאת בשיעור מספיק גבוה על מנת להצדיק את שכרו, ומעבר לכך. אם ניתן לגייס איש מכירות שכזה למשרה ביתית, הרי זה משובח. גם אם זה אומר לממן את המשך ההכשרות שלו. וזאת, כי אם הוא גודל עם העסק וממשיך להעניק ערך, הרי זה משובח. מנגד, צריך מלכתחילה לאתר אותו, לעניין אותו, לגייס אותו ולדאוג לו למשך תקופת העסקתו. הפתרון שלנו, הוא להעניק שירותי טלמרקטינג לעסקים במיקור חוץ, עם צוות שאנחנו אמונים על הכשרתו ופיתוחו. כך, שגם אם שירותי טלמרקטינג לעסקים במיקור חוץ עשויים להיות זהים בתועלתם לכדי שירותי טלמרקטינג לעסקים בגזרה הביתית, אנחנו חושבים שאנחנו מציעים קיצור דרך משמעותי להרכבת צוות מכירות שיהיה אמון על מחלקת המכירות של העסק שלך. כלומר, יעילות, מהירות ואפקטיביות זה שם המשחק, במקרה זה.


איך ניתן לגייס אנשי מכירות במיקור חוץ שבאמת יכולים לסייע לך לקדם את המטרות המכירתיות של העסק שלך?

 ובכן, אחת הדרכים, היא לבחון איך הם מוכרים לך את שירותיהם. כן, גם אם יצא לי ולך לדבר, מזמין אותך לבחון אותי (או מישהו מהצוות שלי), ולראות אם ההתנהגות שלי ו/או של הצוות שלי היא בהתאם למה שאני מציע כאן. שכן, הדרך בה איש המכירות ימכור את שירותיו, עשויה להיות הדרך בה הוא ימכור את שירותיך ללקוחות הפוטנציאליים שלך.

על כן, אמליץ לך לבדוק:

  1. האם נותן השירות ניהל שיחת בירור צרכים אמיתית או שמא "ירה" את המידע
  2. האם הרגשת וחשת כי השיחה הייתה מעין שיחת גיוס שותף למסע או שהייתה בה מניפולציה
  3. האם נותן השירות הציע לדבר עם ממליצים או שזה כלל לא עלה
  4. האם התייחס איש המכירות לצרכים ולרצונות שעלו או שמא הייתה תחושה שהעבודה היא מול תסריט שיחה

וכן הלאה דברים שניתן לבדוק. זו דרך, מלכתחילה, לבדוק כיצד איש המכירות עשוי למכור עבורנו, אם הוא יעבוד איתנו. כעת, נוכל לבדוק, איך בכלל למדוד את הביצועים של נותני שירות מכירות במיקור חוץ.

ובכן, במקרה הכינותי מראש, מספר דרכים לחשוב על זה, ואף כלים לעשות בהם שימוש על מנת למדוד את הביצועים. לרבות:

  1. להסתכל על התוצאות ולבדוק אם אנחנו מגרגרים בסיפוק
  2. לבדוק את שיעור הסגירות מול הלידים בפועל
  3. לבדוק אם קיים ומה איכות מעקב תיעוד שיחות ותהליכי מכירה במערכת CRM
  4. האזנה לשיחות מכירה

וכן הלאה.


לקבל תמונת מצב

לדעתי, יש חשיבות לעריכת מפגשי עבודה חד שבועיים על מנת לסייע למהלך התקין של העבודה, לזרימת מידע וידע באופן דו כיווני. ובאופן כללי, להעלות תוצאות, תוצרים ומשוב של אנשי מכירות.  מעבר לזה, הייתי ממליץ, לשבת על התוצרים והתוצאות, פעם ביממה.  להקשיב לשיחות מכירה פעם בשבוע. ובכך, לשמור את הפוקוס על המטרה, ולבדוק אם דרושים תיקונים בנתיב התנועה.

אם זה נשמע כמו הרבה עבודה, ובכן, לא בהכרח. וזאת כי, לעבור על התוצאות והתוצרים פעם ביום – לא אמור לקחת הרבה זמן. אלא אם כן יש מורכבות, משום מה. בנוסף, שיחות שבועיות ומעבר על הקלטות פעם בשבוע (בייחוד אם מאצילים את זה לעובד אחר בעסק שלנו), אמורים בכל מקרה להתרחש, גם אם העסק שלך היה מכיל אנשי מכירות ביתיים. ובכל מקרה, גם לאור השקעת הזמן הזאת, אפשר שעדיין נחסכים לך זמנים מרובים. לאור זה, שאין בעלי העסק או עובדיו מתבקשים לבצע את שיחות המכירה הללו. הן מתרחשות, במיקור חוץ לחלוטין. והעסק משתתף בשיחות "השיפורת", הממצאים, התיעודים ויכול לבדוק באופן בהיר ושקוף מה קורה. כמידת יכולת צוות המכירות (במיקור חוץ), לשתף את בעלי העסק לגבי מה מתרחש במוקד העצמאי.

בקיצור, אין צורך לנהל את איש המכירות שלנו. אנחנו מנהלים אותו. אך אנחנו משתפים אותך בממצאים על פעולתו, עבודתו, תוצאותיו – על מנת שהתהליך יהיה שקוף, ותהיה אפשרות לחוות דעתך במהלך הדרך. בהתאם לציפיות ולהסכמות בינינו. כך, שמה שנותר לך – זה להתעסק בניהול הכללי והשוטף (או כל דבר אחר שבא לך לעשות) של העסק.

אם בא לך שנעבור לטלפון ונדבר על זה פנים מול פנים (או לפחות אוזן מול טלפון), ונדבר על שירותי טלמרקטינג לעסקים, ניתן להשאיר כאן פרטים ונשתדל לחזור אליך ממש בהקדם.

יעקב רפאלוב

בעשור האחרון מכרתי שירותים ומוצרים במנעד רחב ובמרוצת הזמן ראיתי איך אפשר להרים כסף מהרצפה, על בסיס הלידים שמגיעים לעסק ולא מטופלים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

דילוג לתוכן