חברות טלמרקטינג לעסקים

חברות טלמרקטינג לעסקים עשויות להיות פתרון ממש רלוונטי עבור עסקים שרוצים להבנות את מערכת הטלמרקטינג בעסק שלהם מבלי להקים, לתחזק ולנהל אותן בעצמם. פתרון שכזה, עשוי לחסוך משאבים של זמן, כסף, אנרגיה ותשומת לב. כך שהעסק יכול להתמקד בהיבטים אחראים החיוניים לפעולתו ושגשוגו. תוך שהוא יודע, שיש אנשים שנותנים דין וחשבון לתוצאות מחלקת הטלמרקטינג (במיקור חוץ) בעסק שלו. לפרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים במורד העמוד.


תגבור מחלקת המכירות עם חברות טלמרקטינג לעסקים

נניח כי יש לך רצון שהעסק שלך יעוף וינסוק לגבהים חדשים. נניח כי אחת הדרכים המקורקעות לשם כך, היא כדרך תגבור מחלקת המכירות שלך. אולי, מחלקת המכירות שלך צריכה לידים חמים יותר. ועל כן, אולי חשבת או שמעת, כי פתרון טוב לכך עשוי להיות טיפול יאה והולם יותר בלידים שהמחלקה מקבלת. ובכן, מה אם מחלקת המכירות שלך הייתה יכולה לקבל לידים בטמפרטורת קנייה גבוהה יותר מבעבר? כיצד זה היה משפיע על המכירות? ובכן, אם אנשי המכירות של העסק שלך היו זוכים לדבר עם אנשים שכבר היו מוכנים הרבה יותר למכירה עצמה, יכול להיות שזה היה מועיל עד מאוד לסגירת העסקאות. כמובן, זאת, בהתבסס על כך על יכולתה הטבעית והגולמית של מחלקת המכירות לסגור עסקאות כמו שצריך ולעשות שימוש בפוטנציאל הלידים שהיא מקבלת.


חברות טלמרקטינג לעסקים למען טיפול בלידים

שכן, אם חברות טלמרקטינג לעסקים עוזרות בכך שהן מחממות את הלידים, זה יסייע רק אם לאותם עסקים יש יכולת לממש את הפוטנציאל ולעשות שימוש "בעזרה" שהם קיבלו בהכנת הלידים למכירה. אנחנו קוראים לזה טיפול בלידים. טיפול בלידים עשוי להיות חלק משמעותי ומהותי בתהליכי המכירה. תהליכי מכירה שנעשים ומנוהלים כמו שצריך, עשויים להיות המעטפת הרלוונטית והמהותית לסגירת עסקאות.

למעשה, חברות טלמרקטינג לעסקים יכולות לסייע, במצבים בהם בעלי עסקים פשוט לא מבינים מה לעשות עם הלידים שלהם. נניח שיש חברה שאוספת לידים כדרך כך שיש לה דיילים בשטח. הם פונים וניגשים לאנשים שעוברים באזור ומגישים להם איזשהי מצגת מכירתית. בתגובה, אפשר שאנשים מסוימים ישאירו פרטים. כעת, לבעלי העסק יש אפשרות לעשות משהו עם הלידים האלה. אבל מה? האם להתקשר אליהם? האם לארגן שיחת מכירה? האם לארגן פגישה? ובכן, זה ממש תלוי בתהליכי המכירה. יכול להיות, כי המכירה נקבעת במסגרת פגישה פרונטלית. יכול להיות כי המכירה נסגרת באתר העסק. ועם זאת, יכול להיות, שהליד השאיר את פרטיו, מתוך הנחה וציפייה שיחזרו אליו לפרטים נוספים. לא עבור לקנות על המקום.


חברות טלמרקטינג לעסקים למען מסירת מידע ללקוח כהכנה לשיחת המכירה

ובכן, באם מדובר בעסקה כלכלית בנפח משמעותי, עבור אנשים שצריכים קצת התבשלות לפני שישקיעו את הכסף הזה – עוד שיח מכירתי יכול להועיל. ניתן לראות שיח מכירתי, כמעין שירות עבור הלקוח.

הלקוח צריך לדעת מספר דברים:

  1. עם מי הוא מדבר,
  2. איך אפשר לעזור לו,
  3. ומה מידת הוודאות שהוא יקבל את התוצאות שלו,

בין יתר דברים. חברות טלמרקטינג לעסקים יכולות לסייע לבעלי עסקים, כדרך כך שהם מנהלות שיחות מקדימות עם האנשים שהשאירו פרטים. השיחות המקדימות הללו, עשויות לסייע לאותם אנשים שהשאירו פרטים, להמשיך ולברר פרטים על העסקה שמציעים להם. אם לדוגמה הם רוכשים קורס שמלמד אותם אנגלית, יש להם אפשרות להבין מתי השיעורים, מה יילמד בהם, איזו תוצאה הם יכולים לצפות לה ומה מידת הוודאות של הצלחה, או לפחות לקבל סימנים שעשויים לרמוז את זה. לכל הפחות, חברות טלמרקטינג לעסקים יכולות להכין לקוחות פוטנציאליים לשיחות מכירה עתידיות. אליהן, אותם אנשים שהשאירו פרטים, יכולים להגיע מוכנים יותר.

בשורה התחתונה, כאשר אנחנו מכינים אנשים (אולי בסיוע חברות טלמרקטינג לעסקים) לשיחות מכירה, זה עשוי לעזור לנו לסגור יותר עסקאות. תלוי בנסיבות ובתנאים, ובתהליכי המכירה. כאשר אנחנו סוגרים יותר עסקאות, אנחנו עשויים להכניס יותר כסף לעסק. וזה כשלעצמו, עשוי לתרום להתרחבותו. ובכך, חברות טלמרקטינג לעסקים יכולות לסייע לך להרחיב את העסק שלך. כאשר, הן נכנסות כמוקד תמיכה להתרחבות ולפעילות העסקית שלך. ובכך, אם בעלי עסקים רוצים לשפר את הפעילות של מחלקת המכירות בעסק שלהם, הם יכולים לבדוק מה יכול לתמוך בשיפורה.


הגדלת מודעות לשירותים ו/או מוצרים

במקרים מסוימים, טיפול נכון ויאה יותר בלידים – עשוי להיות התשובה לכך. וזאת, כי אנשים שהשאירו פרטים עשויים להצטרך תשומת לב מכירתית מעמיקה ומדויקת יותר. לדוגמה, אם יש הורים שמחפשים טיפול מסוים לילדים שלהם – יכול להיות, שהם ישמחו שיהיה מישהו שייתן להם את כל המידע לגבי הנושא הזה. כך שיהיה להם את הידע, לגבי המקורות שיכולים לתת להם ערך בנושא. אם במקרה, בית עסק יכול לתת טיפול שכזה, או משאב בנידון – עצם כך שאנחנו מחזקים את ידם של ההורים להחזיק בידע הנדרש והרלוונטי לגבי הנושא, אנחנו רוכשים את הזכות לייעץ להם ולהמליץ להם לעשות את הטיפול, ולהשקיע את כספם, עם אותו בית עסק.

בקיצור, אנחנו מעניקים ערך, עוזרים לאנשים להתפתח, לגדול ו/או פשוט להיות מודעים יותר – ואז אנחנו זכאים להציע להם אפשרויות נוספות. במקרה זה, חברות טלמרקטינג לעסקים יכולות לתמוך בתהליך המכירתי בדרך כך שהן מציעות לאנשים שהשאירו פרטים, את האפשרות לדעת יותר על מה שהם מחפשים ושואפות לשמוע ולהקשיב באמת לצרכים ולרצונות שלהם. ובכך, מציעות פתרונות רלוונטיים. פתרונות, שהם לטובת שירות בן השיח, מאשר הניסיון לקבל ממנו משהו או לקדם אותו במסגרת תסריט שיחה. כלומר, הכוונה החיובית להעניק ערך – ברורה ונהירה. ובכך, ניתן לחמם את טמפרטורת הקנייה של אנשים.


טמפרטורת רכישה

טמפרטורת הקנייה של אנשים – היא פשוט הטמפרטורה בה הם מוכנים לבצע את הרכישה. לדוגמה, אם מישהו עובר ליד דוכן ארטיקים, והם קורצים לו והוא תוהה לעצמו אם הוא רוצה לקנות ארטיק – ניתן להגיד, כי טמפרטורת הקנייה שלו היא בינונית. אם הוא קולט את דוכן הארטיקים אך המבט שלו גולש לנקודות אחרות, כנראה שאין בכלל מה לדבר על טמפרטורת קנייה. כי היא עשויה להיות יותר קרה מהארטיקים. אך אם אדם מתלהב שהוא מצא דוכן ארטיקים, והוא שמח כי הוא בדיוק ממש רצה משהו מרענן, מתוק וקר – אז ניתן להגיד שטמפרטורת הקנייה שלו חמה מספיק כדי להמיס את הארטיק הנכסף. במצב כזה, כל שצריך זה להציב מולו את האפשרות לקנות את הארטיקים וזה מעין יסלוק את עצמו.


חברות טלמרקטינג לעסקים שמסייעות להכין את הלקוח הפוטנציאלי לשיחת המכירה

הבה ניקח מקרה תאורטי. נניח, כי אנחנו רוצים למכור ארטיקים לתושבי ראשון לציון. ומשום מה, תושבי ראשון לציון לא יודעים מה זה ארטיקים. על פי כן, אנחנו מתחילים קמפיין פרסומי, שמעודד את תושבי העיר לרכוש ארטיקים בהמוניהם. ובכן, אם הם לא יודעים בכלל מה זה ארטיק, זה עשוי שלא להסתכם במכירה מיידית. אלא אם כן הם הולכים להסתקרן מן המילה האקזוטית, או לפחות, מן ההצעה לחוות משהו חדש. על כן, נאמר, אין מקרה אבוד. אך אם אנחנו בכל מקרה, רוצים להחדיר למודעות שלהם את נושא הארטיקים ולעודד אותם לקנות בהמוניהם… אולי נדבר על היתרונות של ארטיקים בקירור והמתקת חלל הפה. אולי נדבר על החוויה של לאכול ארטיק בקיץ (או בחורף), וכיצד זה יכול לתרום לשמחת החיים.

ואולי נתחיל לאסוף פרטים. פרטים, של אנשים אשר מעוניינים לרכוש ארטיק. כעת, נוכל להתקשר אליהם, אחד אחד, ולהתחיל לסגור איתם את המכירה. ואילו, מה אם יהיו להם הרבה שאלות. הרבה שאלות, שיכולות להיחסך, אם היינו מנהלים שיחה מקדימה. יכול להיות, שחלק מהם, אינם מועמדים טובים לרכישת ארטיק. אולי הם לא אוהבים דברים קרים, אולי הם מקפידים על תזונה נטולת סוכר לבן, וכן הלאה. על כן, מדובר בדברים שכדאי לדעת, על מנת לברר מי עשוי להיות מועמד לקניית ארטיקים, ומי צריך עוד מידע על מנת להיסגר עוד יותר על המכירה. זאת בדיוק הנקודה בה חברות טלמרקטינג לעסקים יכולות להיכנס על מנת לעזור לבית עסק לטפל בלידים שלו.


שיעור סגירת עסקאות

ובכך, חברות טלמרקטינג לעסקים יכולות לעזור לסגור עוד מכירות. נכון, יש אפשרות לדבר איתי, על מנת להביא את צוות המכירות שלי כדי לנהל תהליכי מכירה מלאים. מההתחלה עד הסוף. לרבות, סגירת העסקה. ועם זאת, חברות טלמרקטינג לעסקים יכולות לסייע ספציפית בחלק של הטלמרקטינג. כלומר, בחלק בו פונים ללקוח כדי להכין אותו לשיחות המכירה המאוחרות, שנועדו לבדוק ולקדם את סגירת העסקה. ובכך, הלידים שאנשי המכירות מקבלים – עשויים להיות הרבה יותר מוכנים לסגירה. ובכך, שיעורי הסגירה עשויים להשתפר בהתאם.

יש שיגידו, שאם אחוזי הסגירה שלך גבוהים דיו, זה אומר שאפשר לבקש אפילו יותר כסף מהלקוחות. כלומר, יכול להיות, שיש מספיק לקוחות שיגידו כן, גם לתעריפים גבוהים יותר. ובכן, אם חשבת לגבות יותר כסף עבור השירותים ו/או המוצרים של העסק שלך, יכול להיות, שאם כבר יהיו לך הרבה יותר לקוחות משלמים כך שהתרחבות עסקית תהיה כשורה והמוצר / שירות שלך אכן שווה תג מחיר גבוה יותר, שזה יצור לך סביבה מתאימה לכך. במילים אחרות, אם רצית תזרים סגירת עסקאות יציב וחזק יותר, ותכננת להעלות את המחירים לאחר שזה קורה – יכול להיות כי זה עשוי להתרחש ביתר קלות, אם הלידים פשוט יהיו מוכנים יותר, ובעלי טמפרטורת קנייה גבוהה יותר. זה כשלעצמו עשוי להשפיע על שיעור סגירת העסקאות, מה שיכול לסמן לך שהגיע הזמן לבדוק אם יש לקוחות אשר ישמחו לקבל את השירותים ו/או המוצרים שלך בעלות גבוהה יותר.

כך שניתן יהיה לעשות שיפט לעבר קטגוריית מחיר גבוהה יותר. אם כי, יש לציין, שזה יכול להישען רבות על איכות המוצר ו/או השירות, וכמובן, הערך שהוא מניב לקהל היעד והערך שקהל היעד מייחסים לו. אם אנחנו מדברים על ארטיקים, יכול להיות, כי לאחר שיש לנו שיעור סגירות גבוה, אנחנו יכולים לבחון אם יש אנשים שיסכימו לשלם יותר עבור המוצר. ואם כן, למה. אולי הם רואים שכל החברים שלהם אוכלים ארטיקים. אולי הם מרגישים שהם בהחלט מוכנים ושמחים לשלם עוד עבור החוויה. ואולי, אנחנו פשוט מרגישים שעבור הארטיקים המיוחדים הללו יש סיבה וטעם לגבות אף יותר. כך או כך, חברות טלמרקטינג לעסקים יכולות להסביר את הערך של אותם ארטיקים ללקוחות הפוטנציאליים. כדרך שיחות קדם מכירה / שיווקיות מהימנות, אדיבות ומקצועיות.

 אם בא לך להמשיך את השיח לגבי מה שחברות טלמרקטינג לעסקים יכולות לעשות עבורך, בהחלט ניתן להשאיר פרטים במורד העמוד על מנת לייצר שיח שכזה.

יעקב רפאלוב

בעשור האחרון מכרתי שירותים ומוצרים במנעד רחב ובמרוצת הזמן ראיתי איך אפשר להרים כסף מהרצפה, על בסיס הלידים שמגיעים לעסק ולא מטופלים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

דילוג לתוכן