פתיחת מוקד טלמרקטינג

אני לא צריך להגיד לך (או שאולי כן), שזמן ופוקוס הם מהמשאבים העיקריים והבלעדיים שלך, ליצירת מה שרצית שיקרה עם העסק שלך. פתיחת מוקד טלמרקטינג יכולה להעצים את ידך, לפנות אותך להשקיע את הזמן והפוקוס שלך במקומות שעדיף שהם יופנו אליהם. ובאופן כללי, לקבל את התוצאות שכיוונת אליהם, בלי לענוד את כובע הטלמרקטינג בעצמך. כדי לשמוע על זה עוד פרטים, אפשר ליצור עימי קשר ואשמח להרחיב. הלאה לכתבה.

 

פתיחת מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ

אין לנו שום דבר נגד טלמרקטינג. להפך, אנחנו יכולים לעזור לך כדרך פתיחת מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ. אך לפני שנגיע לנקודה, אנחנו רוצים להבהיר – שטלמרקטינג זה אחלה. באמת. לגשת ללקוחות פוטנציאליים ולחמם אותם על הליך מכירתי איתך באמת יכול להניב ערך ותוצאות ראויות. ועם זאת, ניתן בנקל לזהות מספר בעיות ושגיאות עם הדבר:

  1. להשקיע זמן, פוקוס, אנרגיה וכסף בלבצע את שיחות הטלמרקטינג בעצמך
  2. להשקיע זמן, פוקוס, אנרגיה וכסף בלאתר, לגייס, לטפח ולנהל אנשי טלמרקטינג שיעשו זאת עבורך

אולי כדרך פתיחת מוקד טלמרקטינג

מה הבעיות, ומה השגיאות עם זה? ובכן, אם להיות כנה – אין כאן בעיות ושגיאות. אלא אם כן אנחנו מבינים, שהעדיפות הראשונה של העסק שלך זה לקחת את כל הזמן, הפוקוס, האנרגיה והכסף על מנת לקדם את המשימות שבאמת חשוב להגשים, בהקדם האפשרי. על כן, זו עשויה להיות שגיאה וטעות, לנתב את כל אלו למקומות שהם לא אמורים להיות בהם.

למה לך:

  1. להשקיע זמן, פוקוס, אנרגיה וכסף – בביצוע שיחות טלמרקטינג בעצמך, כאשר העסק שלך צריך אותך במקומות, מצבים ורבדים אחרים.
  2. להשקיע זמן, פוקוס, אנרגיה וכסף – באיתור, גיוס, טיפוח וניהול אנשי טלמרקטינג בעצמך (או כדרך איתור, גיוס, טיפוח וניהול מנהלים שיעשו זאת עבורך), אולי כדרך פתיחת מוקד טלמרקטינג, כאשר גם כאן העסק שלך עשוי להצטרך אותך במקומות, מצבים ורבדים אחרים.

אז מה ניתן לעשות במקום? לשכור אותי ואת הצוות שלי על מנת לסייע לך עם פתיחת מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ, ולתת לך שירות טלמרקטינג במיקור חוץ. כן, זו אפשרות טובה. לא רק בגלל שתהיה לך האפשרות לקבל גישה לאנשי המכירות הכי טובים שזכיתי לאתר, לגייס, לטפח ולנהל – אלא כי זה ישחרר אותך לדברים אחרים שעליך לעשות כעת. לא רק שתהיה לך אפשרות לקבל את פירות עמל הטלמרקטינג, כדרך פתיחת מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ, אלא שגם תהיה לך הפניות, וכל המשאבים (שלא השקעת בלעשות ולהתערב בכל זה בעצמך), על מנת לקדם את העסק שלך "כמו שצריך".

 

פתיחת מוקד טלמרקטינג ומעורבות בתהליך

זה לא אומר שנשארת מחוץ לתהליך. גם לאחר פתיחת מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ, אנחנו מערבים אותך בתהליך. מדווחים לך על התוצאות. עורכים איתך פגישות שבועיות (או בכל תדירות שנחליט במסגרת ההסכם שלנו, אם נגיע למעמד כזה). משתפים אותך בתהליכי "השיפורת" שאנחנו עושים על מנת לדייק את התוצאות. עובדים איתך על מנת להבין מה העסק שלך עושה, מוכר, מביא. אנחנו רוצים להיות מעורים על מנת לעשות עבודה טובה, וליידע אותך במה שאנחנו עושים כך שגם לך תהיה מודעות שקופה למעשינו.

 

פתיחת מוקד טלמרקטינג על מנת לחמם את הלידים

בסך הכל, ובשורה התחתונה, אנחנו מדברים על חימום הלידים שלך. העסק שלך אסף אותם, וכעת, יש לעשות איתם משהו. נניח כי השקעת 2,000 ₪ באיסוף 200 לידים. העסק שלך "הפסיד" 2,000 ₪. אך כעת, יש גם פוטנציאל רווח. מה פוטנציאל הרווח? כל מקרה לגופו. אך נניח, כי כל לקוח שווה לך בממוצע 1,000 ₪. עם 200 לידים, יש לך פוטנציאל רווח של 200,000 ₪. מדוע אנחנו הולכים על מלוא הפוטנציאל כאן, לאור זה שאנחנו מבינים, שלא כל ליד בהכרח יהפוך ללקוח נאמן ומשלם. לפחות לא באותו רגע שאנחנו מתקשרים אליו.

ובכן, כל עוד לא לקחנו פעולה, הכל הוא בגדר פוטנציאל. פוטנציאל שזה יעבוד, ופוטנציאל שזה לא. רשימת הלידים עשויה להיות שווה לעסק מינוס 2,000 ₪, ועשויה להיות שווה לו פלוס 200,000 ₪. אנחנו לא יודעים, עד שאנחנו מתחילים לעבד ולחרוש את הפוטנציאל עם הכלים הטובים שלנו באדמה הפורייה. וזה הרציונל מאחורי פתיחת מוקד טלמרקטינג. אנחנו עובדים עם מה שיש לנו, ובודקים מה יצמח. זה דורש מאיתנו:

  1. לידים איכותיים ורלוונטיים מספיק
  2. כישורי מכירה ויצירת עניין גבוהים מספיק
  3. נכונות להמשיך להתקשר, להשתמש בכישורים שלנו, לפתח ולטפח אותם ולהניב יותר ויותר תוצאות

 

מיצוי הפוטנציאל

אולי רק אדם אחד מרשימת הלידים יהפוך ללקוח משלם. אולי אף אחד מהם לא יהפוך ללקוח משלם. אך עד שנתנו לזה את הניסיון הכנה שלנו, ובדקנו מה יכול להיות ומה ניתן לעשות כאן – המצב הוא מינוס 2,000 ₪. וגם אם הוא יישאר כך, או שרשימת הלידים לא תניב תשואה על ההשקעה – עדיין עשינו מה שיכולנו, על מנת למצות את כל הפוטנציאלים שזיהינו וידענו איך ברגע נתון. כלומר, גם אם לא הגענו לשורת הרווח כדרך עיבוד ומימוש הפוטנציאל שמגיע עם רשימת הלידים, אנחנו עדיין יכולים לישון בשקט בידיעה שעשינו מה שהעסק שלנו היה צריך על מנת לחולל עסקאות חדשות. למעשה, יכול להיות שדווקא הכישלון (וכבר נדבר על הצלחה) לימד אותנו דברים מאוד חשובים שעשויים לעזור לנו לשפר הן את יכולת ייצור הלידים שלנו והן את יכולת הטלמרקטינג שלנו.

כלומר, גם במקרה הכי גרוע, אנחנו מקבלים:

  1. שלוות נפש שעשינו מה שצריך
  2. שיקופים ופידבקים חשובים על הלידים שאספנו ו/או על אנשי הטלמרקטינג שעבדו עם הלידים הללו ו/או היבטים רלוונטיים אחרים בתהליך מימוש הפוטנציאל העסקי

וזאת, מבלי לציין את האפשרויות השופעות השונות:

  1. האפשרות להחזיר תשואה על ההשקעה
  2. האפשרות לייצר רווח
  3. האפשרות להוסיף לקוחות חדשים לעסק
  4. האפשרות לייצר רווח נוסף ולהשתמש בו על מנת להפיק לידים נוספים – וגם איתם לעבוד על מנת לייצר רווח נוסף, וחוזר חלילה
  5. האפשרות להגיע ליותר אנשים, לקבל יותר לקוחות ולהפיץ את הבשורה ואת אפקט ה-פה לאוזן אודות המוצרים והשירותים של העסק שלנו
  6. וגם כאן: לדעת שעשינו מה שהיה צריך, שעשינו עבודה טובה
  7. וגם כאן: לזהות הזדמנויות ונקודות אפשרויות לשיפור בתהליכי הטלמרקטינג והמכירה שלנו

 

פתיחת מוקד טלמרקטינג כתמיכה בתהליכי מכירה

באופן כללי, ניתן לראות פתיחת מוקד טלמרקטינג כמעין חוליה מסוימת בשרשרת ייצור העסקאות בעסק שלנו. אם יש לנו מחלקת שיווק שאחראית על פיתוח לידים, ומחלקת מכירות שאחראית על סגירת וייצור עסקאות – פתיחת מוקד טלמרקטינג עשוי לסייע לנו לגשר ביניהן ולאפשר ללידים להגיע לאנשי המכירות, ולמעמד המכירה, בסטטוס מבושל וחם יותר. זה כשלעצמו יכול להקל על מחלקת השיווק ועל מחלקת המכירות.

כיצד פתיחת מוקד טלמרקטינג יכולה להקל על מחלקת השיווק ועל מחלקת המכירות? אם מחלקת השיווק צריכה לייצר לידים, הרי שהיא צריכה לייצר לידים שניתן לעבוד איתם ולסגור איתם עסקאות. עכשיו, זה עשוי להישמע כמו הדרישה "לייצר סרטון ויראלי". יש סרטונים שהם פשוט ויראליים, כי הם ויראליים – ואנחנו לא בהכרח יודעים למה. באופן דומה, יש אנשים שמשאירים פרטים כי הם מעוניינים, ואפילו מאוד מעוניינים – אך אנחנו לא יכולים לבנות על זה או לדרוש את זה. אנחנו יכולים רק לעשות מה שאנחנו יכולים על מנת להגיע לאנשים הנכונים, עם המסר הנכון ולעורר את העניין שלהם לגבי ההצעה שלנו.

 

פתיחת מוקד טלמרקטינג והקשר למחלקת השיווק

אנחנו יכולים, לדוגמה, לייצר סרטוני יוטיוב שהם בנישה כה ספציפית ורלוונטית, כך שכל מי שמשאיר לנו פרטים לחלוטין רוצה לדבר איתנו ואולי גם לבדוק מה יש לנו להציע לו. גם כאן, פתיחת מוקד טלמרקטינג עשוי לסייע לנו – כי אנחנו בעצם מציבים אנשים שיכולים לדבר עם הלקוחות הפוטנציאליים ולתת להם עוד ערך, להקשיב להם, ולכוון אותם למעמד המכירה. ועם זאת, כפי שניתן להבחין – זה דורש ממחלקת השיווק להבין איך לייצר לידים כה רלוונטיים ומעוניינים, שכל שנותר זה פשוט למכור להם. בלי מעורבות נוספת. וזה לחלוטין אפשרי. ועם זאת, אם אנחנו בכל מקרה מעבירים את הלידים כדרך מוקד טלמרקטינג, אנחנו בעצם יכולים למדוד את הטמפרטורה של האדם ולבדוק כיצד ניתן לחמם אותו אף יותר.

וכך, גם אם מחלקת השיווק לא עשתה את העבודה הכי טובה בחימומו, אלא ייצרה ליד שהוא לא עד הסוף חם ומוכן למעמד המכירה: פתיחת מוקד טלמרקטינג עשויה לתת את הצעד הנוסף שהלידים היו צריכים על מנת להגיע לטמפרטורת הרכישה המתאימה טרם המשך התהליך. עקב כך, פתיחת מוקד טלמרקטינג עשויה גם להקל על מחלקת המכירות. היכן שמחלקת השיווק לא הפיקה לידים איכותיים, רלוונטיים ומעוניינים במאת האחוזים – פתיחת מוקד טלמרקטינג עשויה להיכנס על מנת לחמם את אותם לידים למידה גבוהה יותר של עניין ומעורבות. זאת כמובן, אם שירות הטלמרקטינג נעשה באופן שאכן מעודד ומאפשר את זה.

במילים אחרות: פתיחת מוקד טלמרקטינג עשויה לחמם את הלידים לרמה שאנשי המכירות בעסק יכולים למנף למעמד המכירה באופן פשוט, יעיל וקל יותר. כמו גם, היא עשויה לסייע למחלקת השיווק להעביר למחלקת המכירות לידים מוכנים יותר להשקעה.

 

מטרתה של פתיחת מוקד טלמרקטינג

בשורה התחתונה, פתיחת מוקד טלמרקטינג עשויה לייצר יותר עסקאות עבור בית העסק, כדרך חימום לידים שמחלקת השיווק יצרה עבור פועלה של מחלקת המכירות. פתיחת מוקד טלמרקטינג יכולה לסייע לך לקחת את הלידים שהופקו ולמצות מהם את הערך הטמון בהם. ערך, שאולי לא דמיינת לעצמך שאפשרי טרם באמת התחלת למצות אותו. ושוב, אין צורך לעשות זאת בעצמך. ניתן לעשות זאת דרכנו, כדרך פתיחת מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ. למעשה, מדובר במשהו שאני אשמח לסייע לך להבין ולהקים דרכנו. זה לא אומר שאנחנו נוטשים אותך לדרכך, ומדברים איתך בשמחות. אנחנו שומרים על קשר יציב ורציף למשך תקופת העבודה המשותפת שלנו (אם נגיע למעמד שכזה), כך שהעסק שלך והמנהלים בו נשארים בלופ. אנחנו מיידעים, מפדבקים, מסבירים ואם אפשר גם מנהלים פגישות בתדירות שנחליט.

בקיצור, העסק שלך נשאר מעורב, בזמן שאנחנו הופכים את זה לעסק שלנו לסייע לך למצות את הפוטנציאל של הלידים שבאמתחתך. אם יש אפשרות לנצל ולעשות שימוש בפוטנציאל העסקי שנמצא לך בידיים, אנחנו נשמח לשלב כוחות ולהעמיד לרשותך ולזכותך את אנשי הטלמרקטינג שאנחנו איתרנו, גייסנו, טיפחנו וניהלנו כדרך פתיחת מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ.

למידע נוסף, ניתן להשאיר לי פרטים ואשתדל לחזור בהקדם.

יעקב רפאלוב

בעשור האחרון מכרתי שירותים ומוצרים במנעד רחב ובמרוצת הזמן ראיתי איך אפשר להרים כסף מהרצפה, על בסיס הלידים שמגיעים לעסק ולא מטופלים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

דילוג לתוכן