חברת טלמרקטינג מומלצת

חברת טלמרקטינג מומלצת תהא זו שתדע כיצד להעצים את מחלקת השיווק ומחלקת המכירות בעסק.  מצד אחד, תדע למנף את הלידים שמחלקת השיווק יצרה לכדי אנשים מעוניינים שישמחו לשמוע ממחלקת המכירות. ומצד שני, תסייע למחלקת המכירות לקבל אנשים מעוניינים שישמחו (יותר, באופן יחסי) לדבר איתם. ובכך, חברת טלמרקטינג מומלצת יכולה להשתלב בתוך מערכת סגירת העסקאות של עסק, על מנת להוות אספקט משמעותי בקידום עסקאות מכירה. למידע נוסף, ניתן להשאיר פרטים ואצור קשר בהקדם. או לחילופין, להמשיך לקרוא (ואולי להשאיר פרטים אחר כך).

 

רווחיות בעסק

עסק רוצה להגיע לרווחיות. על מנת להגיע לרווחיות, ניתן להסתכל על הצעדים שמובילים לתוצאה.

  1. יצירת לידים איכותיים
  2. טיפול איכותי בלידים
  3. סגירת עסקאות מכירה
  4. ייעול הוצאות כך שהרווח הנותר לאחר קיזוזן נשאר מספק
 

זו, פחות או יותר, ובגדול, מערכת ליצירת רווחיות בעסק. מצד אחד, יש לנו שימוש במשאבים על מנת לייצר הזדמנויות עסקיות. מצד שני, יש לנו ייעול בשימוש במשאבים (הוצאות עסקיות), על מנת לוודא כי הרווח הנוצר מהפעילויות העסקיות שלנו אכן מספק לצרכי האנשים שעובדים בו ולהמשך מימון פעולות עסקיות נוספות. אם הרווח שנותר לנו, מספיק למימון פעילויות עסקיות נוספות ואף להתרחבות עסקית, זה אומר שאנחנו יכולים לקחת את המערכות הקיימות ולתת להן עוד יותר כוח מנוע. ו/או, לחילופין, לבדוק כיצד ניתן לשדרג ולדייק את המערכות הקיימות שלנו כך שהן יפיקו עוד יותר תוצאות. ובכך, כל מערכת מפיקה את התוצאה הרצויה במידה רבה מבעבר (בהתאם לנסיבות וכל זה), ויכולה לתמוך במערכות אחרות, לייצר גם כן תפוקה רצויה רבה מבעבר. לדוגמה, מערכת הפקת הלידים, עשויה להפיק תוצר איכותני עבור מחלקת הטלמרקטינג.

 

טלמרקטינג בעסק

מחלקת הטלמרקטינג, עשויה להיות מורכבת ממערכת הפקת הלידים, כמו גם ממערכת הכשרת אנשי המכירות של חברת טלמרקטינג מומלצת. אם אנחנו מרכיבים מערכת הן מאנשי מכירות מוכשרים שנהנים מעבודתם, והן מלידים שכיף להתקשר אליהם וכיף להם שמתקשרים אליהם – הרי שאנחנו עשויים לקבל מערכת שהתפוקה שלה היא לידים מחוממים באופן מיטיב ונאה וזמינים להמשך הליכים מכירתיים.

בקיצור, השיח הוא על מערכות. מערכת אחת, יכולה להפיק תוצר שתתמוך במערכת שנייה. חברת טלמרקטינג מומלצת כשלעצמה, עשויה להיות מורכבת ממספר מערכות:

  1. איתור אנשי מכירות פוטנציאליים
  2. גיוס אנשי מכירות פוטנציאליים
  3. ניהול, טיפוח, הדרכה והכוונה של אנשי מכירות קיימים
  4. מעקב אחר תוצאות, מתן פידבק וכן הלאה

ואולי עוד שלבים. על מנת להפיק תוצאה: אנשי מכירות שמוכרים. לצורך העניין, אנשי טלמרקטינג שמגיעים לתוצאות. ואז, יש לנו כאן עסק עם חברת טלמרקטינג מומלצת שעשויה להיכנס לעסק, ולספק למערכת הטלמרקטינג של העסק הזה – אנשי טלמרקטינג אשר יודעים, מתמחים וטובים במלאכתם. ואם, מחלקת השיווק של העסק הזה גם כן מפיקה (כמערכת) לידים איכותיים – זה כשלעצמו עשוי לתרום עד מאוד למערכת סגירת העסקאות של העסק. מערכת סגירת העסקאות של העסק, עשויה להיות חלק ממערכת הרווחיות של העסק. שמה שמרכיב אותה, עשוי להיות גם מערכת אחרת שאחראית על הוצאות העסק.

 

מערכות עסקיות להפקת רווח

בקיצור, על מנת לייצר מערכת אחת, שמפיקה רווחיות לעסק, אנחנו רוצים לשים לב לכל המערכות המרכיבות אותה. מערכת המכירות, עשויה להכיל מערכת של טלמרקטינג. מערכת של טלמרקטינג, עשויה להכיל מערכת של חברת טלמרקטינג מומלצת. כלומר, מערכת, אשר חברת טלמרקטינג מומלצת הרכיבה, על מנת לייצר / להפיק תוצר של אנשי מכירות טובים במלאכתם. ואת התפוקה הזאת, היא מחברת למערכת הטלמרקטינג של עסקים אחרים. כך שמערכת הטלמרקטינג הזאת, עשויה להפיק תוצר של לידים מחוממים ומבושלים להמשך תהליכים מכירתיים. והתוצר הזה עשוי להיות חלק במערכת גדולה יותר של סגירת עסקאות. וכן הלאה.

חברת טלמרקטינג מומלצת עשויות לחזק את ידו של בית עסק לנצל הזדמנויות כלכליות שונות. נניח כי יש אפשרות של ממש להרוויח המון כסף, כתוצאה מטיפול נכון יותר בלידים. או פשוט, כתוצאה מטיפול נכון, נקודה, בלידים – היכולת להסתנכרן עם זה, ולעשות מה שצריך על מנת לממש את זה, עשויה להוליד את התוצאה הרצויה. דהיינו, מיצוי הפוטנציאל הכלכלי והפיננסי של בית עסק. אם יהיו אנשים שינסו לשווק חברת טלמרקטינג מומלצת כדרך כך שהם יעוררו פחדים ופנטזיות לגבי תחרות, והצורך "לעשות מה שצריך בעולם התחרותי", וכן הלאה, אז גישה אחרת היא כדלקמן.

  1. יש לך פוטנציאל עסקי שכנראה רצית לממש אותו זה זמן
  2. יש דרך מסוימת לממש את הפוטנציאל העסקי הזה
  3. וניתן להסתכל על המערכת העסקית שלך, ולזהות נקודות בהן ניתן לשפר אותה, על מנת לגשת ולממש את הפוטנציאל העסקי הזה
  4. ואם אחת הנקודות הללו קשורה למחלקת טלמרקטינג, אז ייתכן כי חברת טלמרקטינג מומלצת עשויה להיות שותפה עסקית רלוונטית בתהליך

זה מאוד פשוט: רצית תוצאה, הלכת להגשים. לא רצית תוצאה, לא הלכת להגשים. נכון, אפשר שיהיו עלויות בגיוס שותפה עסקית כמו חברת טלמרקטינג מומלצת, לדרך, ועם זאת – אנחנו מסתכלים על זה בממד של עלות מול תועלת. מה העלות של מימוש ההזדמנות? מה העלות של אי מימוש ההזדמנות? נניח, כי על מנת לעבוד עם חברת טלמרקטינג מומלצת עליך לשלם חצי מיליון שקל בחודש. אחלה, יש כאן עלות נהדרת. מה העלות של לא לעשות את זה? ובכן, הרווח המיידי הוא כביכול חצי מיליון שקל, אשר לא הלכו לחברת המרקטינג. ועם זאת, העלות הנוספת היא אי מימוש ההזדמנות הכלכלית.

 

מימוש הזדמנויות בעסק

אם נדמה לך שההזדמנות הכלכלית עשויה להיות שווה לעסק שלך כמיליון שקל בחודש, ויש סיכוי סביר שהיא תמומש כך שכל התהליך יהיה נא שווה את זה – הרי שנכנסו למשחק של עלות מול תועלת. למעשה, ברגע שזיהית את ההזדמנות שלך, המחיר של אי מימושה עשוי "להפחיד", או להיות פחות רצוי, מאשר המחיר של מימושה. כל כך "מפחיד", למעשה, שאם כדי לממש יהיה עלייך לעבוד עם חברת טלמרקטינג או אפילו לגייס אנשי טלמרקטינג, יכול להיות כי לא תהיינה התפשרות על אנשים שיעבדו איתך בזול, או יהיו "מספיק טובים" במה שהם עושים. אלא דווקא רצון להביא את האנשים הכי טובים, חברת טלמרקטינג מומלצת, על מנת לתת עבודה, ולקבל תוצאות, במהירות המרבית.

שכן, אם הפוקוס שלך נמצא על המטרה, והפוטנציאל הכלכלי שביכולתך לממש… אז סדר העדיפויות שלך מסתדר בהתאם, על מנת לממש את הפוטנציאל. השאלה היא לא "כמה מעט ניתן להשקיע על מנת לקבל כמה שיותר, וכמה שיותר מהר", היא יותר בסגנון של "כמה ניתן לקבל, ומה צריך להשקיע על מנת לקבל תוצאות אופטימליות במהירות האפשרית". ובכך, השיח עובר מחיסכון על עלויות, וניסיון להימנע ממחירים, לשיח שדורש דווקא תוצאות אופטימליות במהירות אופטימלית תוך הסכמה להשקעה האופטימלית.

 

אז איך יודעים באילו אנשי טלמרקטינג נכון להשקיע?

ובכן, אם הפוקוס הוא על מימוש ומיצוי הפוטנציאל הכלכלי… אנחנו רוצים לבדוק מה הוא בדיוק אותו פוטנציאל, ומה צריך לקרות על מנת לממש אותו. ועל פי כן, אילו כישורים עשויים להתאים למשימה. מתוך כך, אנחנו יכולים לסנן, למיין ולבדוק מי יכול להתאים לנו יותר. ומתוך כך לדעת איזו חברת טלמרקטינג מומלצת עשויה להיות שותפה עסקית נכונה למסע, ולהתמקד על זה. ואז, לבדוק עלויות ותקציבים, ולראות אם יש לשותפות שכזאת היתכנות כלכלית. אם בא לך, אפשר להשאיר לי פרטים למטה ואחזור אליך בהקדם האפשרי על מנת לספק לך מידע לגבי עלויות בשותפות עסקית עם חברת המכירות שלי. ונוכל לבדוק ביחד, או לפחות לספק לך את המידע הנדרש, על מנת לבדוק אם יש בכך היתכנות עסקית עבורך.

 

מה הוא הפוטנציאל העסקי

בכל אופן, אנחנו רוצים להסתכל על מוקד הסוגייה: מה הפוטנציאל העסקי. ואז אנחנו רוצים לדעת, מה צריך לקרות, על מנת לממש אותו. לאחר מכן, נוכל לבדוק, איזו מומחיות צריכה להיות על מנת לבצע את הפעולות הללו. נניח כי לעסק שלך יש פוטנציאל כלכלי לא ידוע כדרך הטיפול בלידים. איך נדע מה הפוטנציאל הכלכלי ומי יכול לעזור? ובכן, נשאף להמחיש זאת בעזרת דוגמה.

נניח כי מחלקת השיווק שלך מפיקה לך 1,000 לידים איכותיים בחודש. לידים, אשר כל אחד מהם עשוי להיות אדם שיקנה, מרוב שהם כה רלוונטיים למותג. כעת, נוכל לבדוק, מהו ערך ממוצע ללקוח. מה זה אומר? ובכן, בלועזית זה נקרא CUSTOMER LIFE TIME VALUE. כלומר, ערך לתקופת חיים עסקית אצל לקוח. אם לקוח סולק 3 עסקאות עם בית עסק, שכל אחת מהן שווה 1,000 ₪, אזי שלקוח השקיע 3,000 ₪ עם בית העסק. בממוצע, כל עסקה הייתה שווה 1,000 ₪. אם לבית עסק יש 10 לקוחות, שקולקטיבית סלקו 30,000 ₪, הרי שכל לקוח היה שווה 3,000 ₪. גם אם היה לקוח שהוציא יותר מסכום זה, או לקוח שהוציא פחות מסכום זה. אנחנו לוקחים את הממוצע.

 

מדוע אנחנו רוצים לעשות את זה?

 ובכן, אם יש לנו 1,000 לידים, ואנחנו יודע מהו ערך סליקה ממוצע ללקוח לאורך תקופת העבודה שלו עם בית העסק… אנחנו יכולים להעריך את הפוטנציאל הכלכלי. אם, לצורך העניין, כל לקוח שווה לבית העסק 10,000 ₪…. אז 1,000 לידים שווים 10 מיליון ₪, בפוטנציאל. עכשיו, רק אם אחוז אחד מהם ייסגר, זה כבר 100,000 ₪. ואם, במקרה, בית עסק כבר שכלל ודייק את המערכות שלו ויודע מה הם אחוזי הסגירה מתוך טבלת לידים נתונה, הרי שהוא יכול להעריך את הפוטנציאל הכלכלי. מערכת עשויה להיחשף לשני היבטים:

  1. הרצון לשפר את אחוזי הסגירה מלכתחילה
  2. הרצון להבין למה ניתן לצפות ממערכת זאת

לדוגמה, אם בית עסק יודע שהוא סוגר בממוצע 1 מתוך 3 עסקאות, בתנאים מסוימים, הרי שעליו:

  1. להבין מה הם התנאים המסוימים האלה (ואם חברת טלמרקטינג מומלצת עשויה לעזור ביצירתם)
  2. מה זה אומר על הפוטנציאל הכלכלי שלו. לדוגמה, אם לוקחים 10 מיליון ₪, ואומרים שכל עסקה שלישית נסגרת, הרי שזה עשוי להיות שווה מיליונים.

בהינתן שטבלת לידים עשויה להיות שווה מיליונים, בתנאים הנכונים – מהי ההיתכנות הכלכלית בלעבוד עם חברת טלמרקטינג מומלצת אשר גובה, נניח, אלפי שקלים, עשרות אלפי שקלים, ואף מאות אלפי שקלים? אנחנו לא יודעים, כל מקרה לגופו. אך הנקודה היא, שמדובר בדרך מסוימת למנף את ההשקעה וליישם את הפוטנציאל הכלכלי. על כן, כדאי לדעת מה הוא בכלל, איך למדוד אותו ובאילו תנאים הוא יהיה מוגשם. אם בא לך להמשיך את השיח לגבי היתכנות כלכלית ובדיקת דרכים לעבוד ביחד, ניתן להשאיר פרטים ואחזור בהקדם.

יעקב רפאלוב

בעשור האחרון מכרתי שירותים ומוצרים במנעד רחב ובמרוצת הזמן ראיתי איך אפשר להרים כסף מהרצפה, על בסיס הלידים שמגיעים לעסק ולא מטופלים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

דילוג לתוכן