שירותי מכירות במיקור חוץ

כולנו יודעים כי על מנת שעסק יצליח לשמור את הראש מעל למים יהיה עליו למכור. המכירה לא חייבת להיות מכירה של מוצרים, היא יכולה להיות גם מכירה של שירותים. התוצאות שאותן תשיג מחלקת המכירות היא זאת שתשפיע על העתיד של העסק. ברגע שמחלקת המכירות תעשה את אשר מוטל עליה, העסק ייהנה מיציבות לאורך זמן. כל המחלקות האחרות בעסק יהיו בנויות באופן ישיר על התוצאות של מחלקת המכירות. מהסיבה הזאת יכול להיות כי שירותי מכירות במיקור חוץ יחסכו לכם את כאב הראש והבלגן.

עוד לפני שתכירו את היתרונות של שירות מכירות במיקור חוץ מוטב כי תבינו את החשיבות שלו של המכירות. מימוש הפוטנציאל של העסק עובר דרך מחלקת המכירות העסקית. אם מחלקת המכירות לא מצליחה להשיג את היעדים, ההתפתחות העסקית נעצרת לגמרי. לא תוכלו לחשוב קדימה מבלי לדעת שהמכירות מתקדמות כמצופה, אם העסק ימכור יהיה לכם מרחב נשימה. אם העסק לא מוכר, כל הזמן תמצאו את עצמכם נאלצים לעצור ולבצע תיקונים.

עד כמה המצב חמור אתם שואלים? עד כה יצא לי לפגוש לא מעט עסקים שמזניחים את מחלקת המכירות שלהם. את המכירות של העסק עושה אדם שלא הוכשר למכור שירותים או מוצרים. בחלק מהמקרים בעל העסק או בן/בת הזוג שלו אחראים על המכירות בעצמם. הגיע הזמן לשנות את המציאות שהתרגלתם לחיות על פיה. עם שירותי מכירות במיקור חוץ המכירות של העסק הולכות לזנק כלפי מעלה!


מכירות במיקור חוץ – מה זה?

לא בכדי האפשרות של מכירות במיקור חוץ הפכה להיות פופולרית מאוד בישראל ובעולם כולו. זה לא קל למצוא את האנשים הנכונים שיהיו אחראים על המכירות בעסק. כמו שאתם מבינים בזכות המכירות תוכלו להגדיל את העסק, ולהפוך אותו להיות דומיננטי ומשפיע. שלא נדבר על כך שבניית מחלקת מכירות שלמה היא משימה כמעט בלתי אפשרית. מהסיבה הזאת יש בעלי עסקים שפשוט מחליטים להשאיר את המכירות בידיים שלהם. מדובר על טעות שכיחה מאוד שלא מעט בעלי עסקים עושים אותה בזה אחר הזה.

עליכם להבין כי מכירות זה לא עוד עניין זניח שתוכלו לעשות אותו בעצמכם. מכירות היא מיומנות, אנשי מכירות הם אנשים שנושמים את העולם הזה בוקר וערב. שירותי מכירות במיקור חוץ הוא המענה הנכון עבור אותם בעלי עסקים שמתקשים בגיוס אנשי מכירות, לנהל ולהוביל צוות מכירות. כך תוכלו להביא את העסק שלכם למקום שתרגישו כי הוא ממצא את הפוטנציאל הטמון בו.

מהי המשמעות של מכירות במיקור חוץ? מדובר על שירות חיצוני שיאפשר לכם להגדיל את היקף המכירות של העסק. חברות שמספקות שירות מכירות במיקור חוץ דואגות למכור שירותים ומוצרים של חברות ועסקים מכל התחומים. בכל חברה כזאת תוכלו למצוא את אנשי המכירות הכי מוצלחים והכי משופשפים. מהסיבה הזאת באופן טבעי ההצלחה תהיה רק עניין של זמן מבחינתכם.


יתרונות

מעוניינים להתחיל לממש את הפוטנציאל הטמון בעסק שלכם? אתם לגמרי יכולים לעשות זאת. היתרונות של מכירות במיקור חוץ יראו לכם כי תוכלו להתחיל למכור כמו גדולים. לא מעט בעלי עסקים שמתוודעים ליתרונות של השירות הזה מבינים כי הוא הכי נכון עבורם. ההסתכלות של כל בעל עסק צריכה להיות באופן אישי עבור העסק האישי שלו. המטרה שלכם תהיה באופן טבעי לנפץ את תקרת הזכוכית כדי להגשים את כל החלומות. גם אם החלומות נראים כרגע רחוקים מאוד עם שירות מכירות במיקור חוץ הם יראו מציאותיים.

  1. מכירות במיקור חוץ מתבצעות על ידי אנשי מכירות שמכירים את התחום. אותם אנשי מכירות מתעסקים עם מכירות של מוצרים ושירותים באופן קבוע. יכול מאוד להיות כי כבר יצא להם למכור שירותים או מוצרים דומים למה שאתם מספקים. לפיכך תוכלו להיות בטוחים כי עבודת המכירות תהיה אפקטיבית במיוחד. לא תצטרכו לסמוך על אחד מהעובדים שמעולם לא התעסק עם מכירות ולא מבין בתחום הזה.
  2. אינכם צריכים לבזבז זמן רב בללמד את העובדים כיצד למכור את המוצרים או השירותים. בדיוק מהסיבה הזאת אתם מעבירים את האחריות לחברה המציעה מכירות במיקור חוץ. החברה היא זאת שאחראית להכשיר את העובדים על מנת שיבצעו את המכירות כמו שצריך. אתם מבחינתכם יכולים להמשיך לעבוד כדי להרחיב ולהגדיל את העסק שלכם.
  3. שירותי מכירות במיקור חוץ פשוט מביאים איתם את התוצאות הרצויות. במבחן התוצאה ניתן לראות כי עסקים רבים הגדילו באופן ניכר את היקף המכירות שלהם. עסקים שלא הצליחו לסגור את החודש מצאו את עצמם מרוויחים כסף רב. ברגע שמעבירים את המכירות לידיים מקצועיות, התמונה כולה משתנה מקצה לקצה. גם אתם יכולים להביא את העסק שלכם לחוף מבטחים שיביא לכם שקט רב.
  4. חברה מיומנת למכירות במיקור מחוץ תדע לשחרר את הלחץ בתוך העסק. בתור בעלי העסק תרצו לדעת כי העסק עובד כמו שען שוויצרי, כך שיהיו תוצאות. ברגע שאף אחד לא אמור לדאוג למכירות יהיה יותר קל להתמקד בעניינים אחרים. כל אחד מהעובדים יעשה את העבודה שאותה הוא יודע לעשות הכי טוב. כעבור זמן קצר תוכלו לקצור את הפירות על העבודה הקשה.

מה תוכלו לקבל אצלנו? המוקד שלנו מתמחה במכירות טלפוניות וביצירת אפסיילים. בזכות הידע שצברנו לארוך הדרך המיומנות, הצוות שלנו מצליח לייצר תוצאות מיידיות שלא היו בעבר. אנו יודעים כיצד לקחת את השיטה שלנו שעובדת, ולהתאים אותה לעסק החדש שזה עתה הגיע. הלקוחות שלנו מבינים מיד כי הם הגיע למקום הנכון שיספק להם שקט לזמן רב.


האם ישנה כדאיות כלכלית במכירות במיקור חוץ?

כל בעל עסק ירצה להפוך את העסק שלכם לרווחי ככל האפשר. הרווחים יאפשרו בעתיד להגדיל את הפעילות העסקית, ולהפוך את העסק למשמעותי הרבה יותר. אם אתם מעדיפים להשאיר את המכירות בתוך העסק יכול להיות שאתם מפסידים כסף בכל יום מחדש. הרי שירותי מכירות במיקור חוץ יכולים לספק בדיוק את מבוקשכם. מה הופך את האפשרות של מכירות במיקור חוץ לאפשרות כל כך משתלמת?

מכיוון שהמכירות עצמן מתבצעות על ידי אנשי מכירות בכל רמ"ח אבריהם ההצלחה חסרת תקדים. אפילו אם העסק שלכם מוכר בצורה טובה, הוא תמיד יכול למכור מעבר לכך. לחברה המספקת שירות מכירות במיקור חוץ יש את הידע הנדרש להגדיל את היקפי המכירות. מה שהיה נדמה לכם כיעד שלא יהיה ניתן להשיג, יהפוך ליעד ריאלי מבחינתכם.

מעבר לכך חברת מכירות במיקור חוץ תעקוב באופן אפקטיבי אחרי התוצאות. לחברה יש את הכלים ואת הידע הטכנולוגי לבצע את כל ההתאמות הדרושות לצורך ההצלחה. אם מהלך מסוים לא מצליח כמצופה, יהיה ניתן להבין בדיוק כיצד לתקן אותו. ללא חברה מנוסה יכול להיות שייקח קצת יותר זמן לעשות תיקונים שונים. הזמן הוא פרמטר שלא ניתן להתעלם ממנו כאשר מבצעים מכירות לעסק.

עליכם לקחת בחשבון כי מכירות במיקור חוץ זוהי השקעה שאמורה להחזיר את עצמה. הרי בזכות השירות הזה תוכלו להגדיל באופן משמעותי את היקף המכירות החודשי של העסק. המטרה היא להביא את העסק למצב שבו הוא מרוויח סכומים גבוהים בהרבה מהסכומים שאותם הוא הרוויח עד כה. ברגע שהעסק ירוויח יותר מאשר בעבר, הכדאיות הכלכלית לא תהיה נתונה בספק. ההוצאה תכסה את עצמה, ומכאן הרווח של העסק יהיה רווח נקי.


איך כדאי לבחור חברת שירותי מכירות במיקור חוץ?

הגעתם למסקנה כי אתם רוצים לפנות לחברת מיקור חוץ? אנו נשמח להעניק לכם שירות. עם זאת יהיה עליכם לדעת אילו פרמטרים חשובים בעת בחירת חברה לשירות מכירות במיקור חוץ. הרי זוהי החברה שעליה אתם צריכים לסמוך שתדע למכור בצורה הכי טובה והכי מוצלחת את השירותים או המוצרים שלכם. אם החברה לא תעמוד בציפיות, כל השאיפות שלכם עשויות לרדת לטמיון.

  1. תוצאות מוכחות – תבקשו מהחברה להראות לכם תוצאות מוכחות שאותן היא השיגה. הרי חברה שמגיעה עם רזומה עשיר תהיה עדיפה על פני חברה ללא רזומה. מעבר להבטחות שנזרקות לחלל האוויר, תרצו לדעת כי אותן הבטחות מגובות בקבלות מוכחות.
  2. המלצות מלקוחות – חברת שירותי מכירות במיקור חוץ צריכה להיות מומלצת על ידי בעלי עסקים אחרים. אתם לא הראשונים, וגם לא האחרונים, שתעזרו בשירות מכירות במיקור חוץ. לכן מוטב כי תקבלו המלצות מלקוחות מרוצים שיכולים לספר לכם על החוויה שלהם.
  3. צוות מיומן – בסוף מי שמבצע את המכירות בשטח זה הצוות שאותה מעסיקה החברה. תבקשו לדעת מי הם האנשים שאמורים להיות אחראיים על מכירת המוצרים או השירותים שלכם. תחפשו חברת מכירות במיקור חוץ אשר מעסיקה אנשי מכירות שיביאו אתכם לצמיחה.
  4. מחירים הוגנים – כבר עכשיו צריך להגיד כי מחיר מוזל עלול להיות בעייתי מאוד. עם זאת תרצו לדעת כי תמצאו חברה שתוכלו לרוץ איתה ביחד לטווח הרחוק. לפיכך יהיה עליכם לבחור חברה שלוקחת מחיר הוגן על השירות שאותו היא מספקת.


תוך כמה זמן ניתן להתחיל לראות תוצאות?

כל מקרה הוא אינדיבידואלי, לכן החוקיות היא לא חוקיות אחידה. ניתן לראות מקרים שבהם קפיצת המדרגה מתרחשת תוך מספר ימים, בחלק מהמקרים תוך מספר שבועות. אך מה שאתם צריכים לדעת זה שבסוף תצליחו להגדיל את היקף המכירות של העסק. אם בחרתם את החברה הנכונה שתספק לכם שירותי מכירות במיקור חוץ, אין סיבה שלא תהיה התקדמות. עם זאת האחריות שלכם היא להיות תמיד עם האצבע על הדופק, אל תנוחו על זרי הדפנה. אם אתם לא רואים התקדמות כעבור זמן מה, תבקשו לקבל הסברים.

בו בזמן עליכם לזכור כי לרוב יש כל מיני תיקונים וסידורים שצריך לעשות. לא מעט מחפשים את מודל השיחה המתאים שאמור להביא איתו תוצאות מרשימות. הסבלנות שלכם היא הכרחית כדי שיהיה אפשר לעלות על דרך המלך, ולהשיג את התוצאות הרצויות. העסק שלכם יכול להתחיל למכור בקצב מסחרר, הרבה יותר הרבה ממה שמכרתם עד כה. אתם במרחק פסיעה אחת קטנה מלשנות את כל מה שהכרתם עד היום.

אם הגעתם עד לכאן סימן שאנו יכולים לעזור לכם להפוך את החלום למציאות. החברה שלנו מתמחה במכירות במיקור חוץ לכל סוגי העסקים ולכל סוגי החברות. מה אתם צריכים לעשות כדי להנות מהשירותים שלנו? רק להתקשר אלינו. כבר בשיחה הראשונית תוכלו להבין כי יש לכם עסק עם אנשי מקצוע שיודעים למכור מבלי למצמץ. אנו בטוחים כי אחרי שתנסו את השירות שלנו תשאלו את עצמכם – למה לא עשיתם זאת לפני? אך מהיום כל מה שהכרתם הולך להשתנות.

יעקב רפאלוב

בעשור האחרון מכרתי שירותים ומוצרים במנעד רחב ובמרוצת הזמן ראיתי איך אפשר להרים כסף מהרצפה, על בסיס הלידים שמגיעים לעסק ולא מטופלים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

דילוג לתוכן